середу, 29 квітня 2020 р.

Страва для естетів, любителів магії, романтики і гострих відчуттів

Що ж, друзі, настав час поділитися своїми враженнями про "Каравал". Кілька днів тому мені на очі потрапила книга Стефані Ґарбер. Незвичайна назва, чудове оформлення і маленький уривок, що вдалося прочитати в електронному форматі, змусили мене почувати себе так, ніби я готуюся пірнути у глибини обіцяного.
По-перше, я з дитинства захоплена цирковою естетикою, не у всіх жанрах, звісно, але очікування неймовірних вражень загострюються,  коли книга заявляє: Каравал - циркова трупа,  на чолі з магістром магії - Легендою.
"Каравал" можна порівняти з літературно-кулінарним експерементом. Сестри-красуні  (як відразу здається) кличуть нас в авантюру, яка для них - мало не єдиний  вихід з пастки окутаного таємницями батька-тирана. Гострота від того, що за загадкових обставин  зникла їхня матір. Явно ідеалізований, та ще й небезпечний, красунчик, що з'являється на шляху дівчат, які мають зовсім різні життєві орієнтири. Усі ці інгрідієнти ретельно замішуються, збиваються в режимі циркової феєрії  - і готово! - п'янкий і полум'яний десерт під назвою "Каравал", страва для естетів, любителів магії, романтики і гострих відчуттів. 
Тримати паперовий варіант книги виявилося задоволенням. 400 сторінок атмосферних пригод швидко станули, подарувавши чимало приємних сюрпризів і приємні спогади.  Однак. Чекайте не цирку, а швидше його ілюзії. Замість трюкачів тут всуціль переодягнуті актори, що наче зустрічають перед самим дійством, обіцянка якого так лоскоче фантазію на початку книги.
І ще одне але. Що це книга у жанрі янг-едалт фентезі (і навіть про існування такого жанру) я дізналася щойно, та це цілком пояснює те, що читаючи книгу я подумала, це буде хороше чтиво для підростаючої романтичної душі, яка поки що читає  книги без плутанини реального і магічного світу, що може закінчитися... - ну про це вже читайте самі))
Інна Храбуст

Немає коментарів:

Дописати коментар