середу, 28 жовтня 2020 р.

«Я - блакитний розхристаний день…»

День другий - «Я - блакитний розхристаний день…»


Творчість
 Костянтина Мордатенка стала помітним явищем у культурному житті міста. Поет виступає не тільки як майстер художнього слова, а й як поет-філософ, поет-патріот, поет-лірик, який  не боїться експериментувати зі словом, вдало поєднуючи класичний стиль з модерном. Його індивідуальний стиль вирізняє митця з поміж інших літераторів. «Він творить багато, охоче, щедро і беззастережно, але органічно розсіває грона незвичних слів сторінками своїх книг» (Петро Сорока). Свого часу Костянтин Мордатенко став поетичним відкриттям популярного  часопису «Дніпро» , і «мов блакитний розхристаний день» увірвався на його сторінки.


я - блакитний розхристаний день,

крапельками весь дощик розвісив,

я навчився зелених пісень

у травневому буйному лісі,

я у тиші позичив сурму,

запросив білогриві каштани,

і мелодію сонця гучну

видував так, немовби востаннє,

молоком напував цвіркунів,

і тяглися хмарки, як прочани;

і скидалися на бистрині


Перша збірка віршів «Звезды в силках» видана у 2003 році. За збірки віршів «Тридцатое февраля» та «Рахманський Великдень» здобув міську молодіжну літературно-мистецьку премію ім. М. Вінграновського. Збірка «Любовоспас» відзначена міською літературно-мистецькою премією ім. І.Нечуя-Левицького за 2009 рік. Костянтин Мордатенко — лауреат премії голови Київської обласної державної адміністрації за 2009 рік у номінації «За творчі досягнення». У 2013 році журналом «Фокус» був названий найуспішнішим сучасним поетом України за кількістю виданих книг.




Немає коментарів:

Дописати коментар