неділю, 30 травня 2021 р.

Як тебе не любити, Києве мій!

В останні вихідні травня кияни відзначають День міста. Вперше це свято відзначили наприкінці травня 1982 року, воно було приурочено до святкування 1500-річчя української столиці.  У 2021 році столиці виповнюється 1 539 років.                                 Декілька цікавих фактів про Київ

За легендою, засновниками міста Києва були Кий, Щек, Хорив і їхня сестра Либідь. На честь старшого брата назвали поселення, імена двох молодших увічнені в назвах гір, вулиць, кварталів міста. Іменем сестри назвали річку.

У Києві розташовані три з семи об'єктів спадщини ЮНЕСКО в Україні - Києво-Печерська Лавра, Церква Спаса на Берестові та Київський Софійський собор.

В ночі осінні, холодні й нудні

Часто ввижається Київ мені.

Вийду з палатки, у темінь пірну,

Думкою-мрією в Київ майну.

Мріють крізь хмари зорі вгорі,

Мов на бульварі чудні ліхтарі.

Вітер ущухне, то знов загуде -

Аж сторонюся: тролейбус іде.

Парки і сквери, театри і шум.

Як вас прогнати із серця, із дум?

Що мені діять - не можу забути

Площу Богдана, вогні інституту.

Що мені діять і як мені буть -

Київ казковий не в силі забуть!

В серці своїм на будову несу

Києва горду і вічну красу.

Стіни мурую, проспекти кладу,

З степом безлюдним розмову веду:

Бачиш, сюди ми зійшлися усі

Тому, що служимо праці й красі,

Тому, що мріє поставити кожен

Місто, красою на Київ схоже!

Василь Симоненко






Немає коментарів:

Дописати коментар