четвер, 7 квітня 2016 р.

Здоровий - значить щасливий!

Щорічно, 7 квітня  відзначають Міжнародний день здоров`я. Проведення цього дня ввійшло в традицію з 1950р. і спрямоване на те, аби люди зрозуміли значення здоров`я
для їхнього  життя, яке дається, на превеликий жаль, всього один раз.
Кожного року День  здоров`я висвітлює нові глобальні проблеми. Наприклад, «Активність – шлях до довголіття», «Захистимо здоров`я від зміни клімату» та ін..

Цьогорічним девізом любителів бути здоровими став заклик до боротьби з цукровим діабетом – «Переможемо діабет!». Ця підступна хвороба стрімко росте по всьому світу зменшуючи вікові категорії. Якщо раніше вона переважала у людей похилого віку, то відтепер їхні ряди поповнюють навіть діти.
Сьогодні бесіду про здоров`я і зокрема про цукровий діабет підготувала бібліотекар читального залу Ніна Пругер. Вона зробила акценти на значенні дієти та спокійного способу життя в лікуванні цієї хвороби, поділилася рецептами народної медицини і методами профілактики. Також розповіла про те, як підтримувати організм у гарній формі та інші цікавинки про здоров`я: як  і скільки потрібно спати, скільки можна пити вина, які продукти харчування корисні і їхній  вплив на організм. Шоколад уповільнює процес старіння, ікра – джерело омега кислот, черешня, гранат, апельсини, персики, сливи, малина, виноград, шпинат, помідори, чай, кава – омолоджують організм. Якщо хочете захистити себе від варикозу – додайте до свого раціону  шипшину, смородину, чорну горобину і обліпиху.
А щоб не мати мороки з усіма болячками – ведіть правильний спосіб життя, частіше посміхайтеся і лихо обійде вас стороною.  




Немає коментарів:

Дописати коментар