середу, 7 листопада 2018 р.

Образи. Образи. Образи...


5 листопада в міській виставковій залі при бібліотеці №8, за підтримки ГО «Зміни Білу Церкву», відкрилася перша персональна виставка нашого земляка Олександра Рачицького – Саші Боба «Не з натури». Саша Боб проживає і працює у Білій Церкві, має вищу технічну освіту. Малювати почав з дитинства. Хист до малювання отримав від батька. Займався в художніх студіях, переймав досвід у відомих митців міста. Олександр багато експериментував з техніками та матеріалами. На теперішній час віддає перевагу акрилу, який дозволяє працювати швидко. Художник працює в сучасному стилі, бере участь у багатьох виставках, пленерах, арт-резиденціях в Україні та закордоном. Про свої роботи Саша говорить, як про образи, що оточують в житті: «Кіно, музика, книги, життєві події. Все, що можна почути або побачити, надає мені можливість відтворити мить натхнення на інтуїтивному рівні. Важливим для мене є сам процес. Тобто баланс на межі між внутрішнім уявленням та реальним. Саме внутрішні уявлення, вилиті фарбою на полотні, розкривають частку мене… Всі образи, які я зображую навіяні як дитячими спогадами, так і теперішнім часом. Моя мета розкрити їх інтуїтивно, не роблячи ніяких замальовок. Тільки так я їх відчуваю. Ніби змальовую зі своєї свідомості, а не з натури». Виставка не залишає нікого байдужим. Хтось сприймає роботи, хтось ні. В суперечках народжується істина. Тож, завітайте за враженнями до виставкової зали, за адресою: вул. Леваневського, 55. Емоції вам обіцяємо! Виставка діятиме до 16 листопада.       Любов Михайлюк.



Немає коментарів:

Дописати коментар