вівторок, 8 грудня 2015 р.

"Криничар" Мирослава Дочинця

М.Дочинець
Мирослав Дочинець. Криничар. Книга вийшла з друку 2012 року.
Шановний добродію, якщо вам недалеко за 20, то ви знайшли для себе гарного Гуру, а якщо ви вважаєте себе зрілою людиною, то знайдете  тут підтвердження своєї життєвої мудрості.
А що говорить автор?:
«Дорогий читальнику, наберися неспішності, як я зараз. Будь терплячим, як криничар, що довбає колодязь у кремінному перелазі. І матимеш відплату. Зчитуючи попасом мої душевні поневіряння, мої життьові зарубки, дійдеш і до головного. Я відкрию тобі секрет, як здобути те, чого домагаються всі – Багатство. Я відкрию тобі принаду двох головних свобод – звільнення від страху і від злиднів. Бо лише ці дві свободи владні привести до того, що керує світом і людьми.
Ось писемний діяріюш про мій світ – хиткий острівець у морі часу…».
Це твердження  виявилося далеко не простим і лише добре вчитавшись, зрозумієш його смисл. Не таким є світ, як ми його бачимо, то лише наслідки переломних дій кришталика у нашому оці. І щоб відкрити таємницю людського буття, не вистачить  короткого життя. Ми це розуміємо пройшовши майже весь  життєвий шлях створений для нашого прозріння, до якого ми йдемо поступово, весь час навчаючись, аби вже мудрим і підготованим переступити поріг потойбіччя.
На цій книзі ви не знайдете мітки «Коронація слова», «Книга року», чи будь-якої іншої.
Але, читайте гарні книги українських письменників, вони того варті, навіть, якщо не отримали ніякої нагороди, бо найкраща нагорода для письменника – талант від Бога і вдячність його читачів.
Читайте книги Мирослава Дочинця і як бідний сирота – герой його роману вишукував свій крейцер на дні криниці, перемиваючи пісок, так будете вишукувати злато мудрості, купаючись у величі його слів, як у бурхливому потоці гірської ріки.
В.Т.
Про приїзд М.Дочинця до Білої Церкви
Читайте також:

Немає коментарів:

Дописати коментар