пʼятницю, 20 липня 2012 р.

Андрію Гудимі - 75!


19 липня  нашому земляку , письменнику,  почесному громадянину міста Біла Церква, занесеному до його «Золотого фонду», кавалеру ордена «За заслуги» ІІІ ступеня, лауреату літературних премій: міської – ім..І.С.Нечуя Левицького, обласних – ім. М.Трублаїні та Г.Косинки, Державної – ім..О.Гончара - Андрію Дмитровичу Гудимі виповнилося 75 років від Дня народження.
Колектив бібліотеки № 8 щиро вітає Андрія Дмитровича з ювілеєм. 
Бажаємо щастя, здоров`я, творчого натхнення і ще довгих років життя ,насичених творчими плодами літературного таланту.



 Вірші із збірки Андрія Гудими «Очима болю і вустами гніву»

Гудима,А. Очима болю і вустами гніву : поезії / Андрій Гудима.- К.: Культура : Біла Церква : Буква, 2009. - 80с.


ПОЧУЙ МЕНЕ, МІЙ ЛЮДЕ…

Почуй мене, мій люде , і прости.
Не граюся із совістю у скраклі.
Не джміль я,
Щоб над квітами густи.
Де гуду много – меду ані краплі.

Очима болю серце припечу
І смолоскипом
Виставлю на вітер.
Вустами гніву слово приперчу
І, як данину,
Покладу на вівтар.

07.07.2007
        
***

Це все моє –
         і поле, і полин,
І вруна, й стерні,
         жайвори в блакиті.
Я, Україно,
         в тебе не один.
А ти мені –
         одна на білім світі.
Тому й болить
         усохле джерело,
Забута стежка,
         оніміла хата.
І та рілля,
         де й краплі не було
Дощу, як свята.

23.04.1984

Немає коментарів:

Дописати коментар