пʼятницю, 1 квітня 2016 р.

1 квітня - День сміху

Посміхаймося частіше!

Сміх дуже серйозне явище, про нього навіть створена наука – гелотологія. Наука стверджує : сміятися потрібно не тільки тому, що весело, а й тому, щоб було добре. Чим більше сміється людина, тим вона здоровіша.

Цікаві факти про сміх.

Сміх підвищує творчі здібності та вміння вирішувати різні проблеми
Похмурі люди більш частіше страждають на сердечні захворювання
17 хвилин сміху на добу продовжує життя на один рік
Щоб посміхнутися, людині потрібно задіяти 17 лицьових м`язів, а щоб насупитися – 43



Смійтеся на здоров `я

Синку, сходи в магазин за хлібом.
-          А чарівне слово?
-          Здача твоя.

Молодий чоловік звернувся до окуліста після весілля:
-          Лікарю, у мене після весілля почалися проблеми із зором: я не бачу грошей!

Зустрічаються дві подруги:
-          Ціля, ти таки добре поправилась!
-          Це я ще похуділа! Бачила б ти мене міцяць тому! Я була такою, як ти тепер!


Немає коментарів:

Дописати коментар